خانه
درباره ما
محصولات
مشتریان
مراکز ارائه خدمات
پایگاه اطلاع‌رسانی
logo-pic

همه چیز درباره بیمه، امنیت و زندگی

در پایگاه اطلاع رسانی اختصاصی ما عضو شوید و جدیدترین اطلاعات رو از تیم کمان دریافت کنید.
درباره ما
داستان کمانچشم انداز کماناهداف کمانارزش های کمانچرا کمان
امور سهام
سامانه سهامدارانامور سهام و مجامعساختار سهامدارانگزارش‌های هیئت مدیره
سوالات متداول
خرید بیمه‌نامهپوشش های بیمه‌ایتمدید و تغییر بیمهدریافت خسارتحساب کاربری
ارتباط با ما
تماس با مادفتر مرکزیلیست شعبلیست نمایندگانمراکز ارائه خدمات
همکاری با ما
فرم همکاریجذب نماینده‌ حقیقیجذب نماینده‌ حقوقیجذب بازاریاب بیمه
شفافیت
مبارزه با پولشویی

تمامی حقوق این وب سایت برای بیمه کمان محفوظ است.

021 - 86087715
info@kamaninsurance.ir
اینماداینماد
مدیریت سرمایه آریـــن تــدبــیــــر
زر
گلرنگ
بیمه مرکزی

چرا کمان متولد شد؟ همه چیز از یه سؤال ساده که مدتها تو ذهنمون بود شروع شد: چرا بیمه نباید ساده، شفاف، سریع و لذت بخش باشه؟ علتش رو باید در ماهیت بیمه جستجو کرد، چرا که خیلی از فرآیندهای بیمه اغلب پیچیده و کند هستند و گاهی باعث سردرگمی می شن تا آرامش! بعضی از محصولات هم متناسب با نیاز خاص مشتری طراحی نشده. کمان با این فکر متولد شد تا از این گذشته عبور کنه و بیمه ای باشه که بخشی از دغدغه های زندگیمون رو کم کنه. بیمه‌ای که فقط روی کاغذ نباشه، بلکه توی زندگی واقعی حس بشه. تا با خیال راحت رانندگی کنیم، سفر بریم، کار کنیم، مسئولیتی رو قبول کنیم و ...

با این دیدگاه «کمان» یه شرکت بیمه‌ی غیر زندگیه که می خواد تا با ایجاد تصویری نو، نگاه ما رو به بیمه تغییر بده، از محصول تا تجربه، از فرآیند تا قرارداد. کمان، یه شرکت سهامی عامه که تو همه رشته ‌های بیمه‌ ای (به جز زندگی و مستمری) فعالیت داره. کمان، یه نگرش نو و یه بازنگری جدی به مفهوم «امنیت» در زندگی امروزه. ما اینجاییم تا تجربه‌ی بیمه، مثل خیلی چیزای خوب دیگه، ساده، شفاف، سودمند و کارآمد باشه.

ما آینده‌ای رو می‌بینیم که بیمه، بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره مردمه. پس باید ساده، سریع، شفاف و متناسب با نیازه هر فرد باشه. کمان تا سال ۱۴۱۰، قراره یکی از ۵ شرکت برتر بیمه‌ای کشور باشه. نه فقط به خاطر اعداد و سهم بازار، بلکه به ‌خاطر تجربه‌ای که برای مشتری‌ها می‌سازه: از محصولات نو و پوشش‌های کاربردی، تا خدماتی بی‌دردسر، شفاف و واقعاً مفید. با تکیه بر فناوری پیشرفته، تیم متخصص، و روحیه‌ نوآور، ما آینده‌ای رو می‌سازیم که "کمان"، فراگیرترین و قابل‌اعتمادترین برند بیمه‌ای کشور باشه.

اخبار

فراخوان بیمه مرکزی برای دیدار مردمی با رئیس‌کل و هیأت عامل

بیمه مرکزی جمهوری اسلامی با انتشار فراخوان اعلام کرد: دیدار و گفت‌وگوی مستقیم مردم و بیمه‌گذاران با رئیس‌کل و هیأت عامل این نهاد به‌زودی برگزار می‌شود.

انتشار گزارش عملکرد بازار بیمه در هشت ماهه نخست سال 1404

 برپایه تازه‌ترین آمارهای منتشر شده از سوی شرکت‌های بیمه در سامانه سنهاب، عملکرد بازار بیمه کشور در هشت‌‌ماهه اول سال ۱۴۰۴ از رشد قابل قبولی در بیشتر شاخص‌های کلیدی برخوردار بوده است.

فوت سالانه 20 هزار نفر در تصادفات رانندگی در ایران

به گفته جانشین رئیس پلیس راهور فراجا، در ایران سالانه حدود ۲۰ هزار نفر در تصادفات رانندگی جان خود را از دست می‌دهند و نزدیک به ۴۰۰ هزار نفر مصدوم می‌شوند که ۱۰ تا ۱۵ درصد آنان دچار معلولیت می‌شوند.

قوانین و مقررات

آيين نامه شماره 8 و مکمل‌های آن: مقررات و تعرفه بیمه باربری

آيين نامه شماره 8 و مکمل‌های آن: مقررات و تعرفه بیمه باربری

این آیین‌نامه در تاریخ 1352/06/02 در اجرای بند 4 ماده 17 قانون تأسيس بيمه مركزی ايران و بيمه‌گری به تصویب شورای عالی بیمه رسیده است.

0نظر
2بازدید
آیین نامه شماره 4:  ودایع مؤسسات بیمه خارجی

آیین نامه شماره 4: ودایع مؤسسات بیمه خارجی

این آیین‌نامه در تاریخ 1351/05/24 در اجرای ماده 46 قانون تاسيس بيمه مركزی ايران و بيمه‌گری به تصویب شورای عالی بیمه رسیده است.

0نظر
0بازدید
آيين نامه شماره 2:  تعيين انواع معاملات بيمه و شرایط عمومی بيمه نامه‌ها

آيين نامه شماره 2: تعيين انواع معاملات بيمه و شرایط عمومی بيمه نامه‌ها

این آیین‌نامه در تاریخ 1351/01/27 در اجرای بند 3 از ماده 71 قانون تأسيس بيمه مركزی ايران و بيمه گری به تصویب شورای عالی بیمه رسیده است.

0نظر
1بازدید

پژوهش و نوآوری کمان

ارائه مدل مفهومی افزایش تاب‌آوری نهاد ناظر در مواجهه با ریسک‌های نوظهور

بهروز آرمان‌مهر، اکبر افتخاری علی‌آبادی

الزامات پیاده‌سازی تحول ‌دیجیتال در ساختار نظارتی صنعت بیمه

بهروز آرمان‌مهر، امید منوچهری

ابلاغ فرصت یک ماهه بخشودگی جرایم بیمه‌نامه شخص ثالث

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر سید علی مدنی‌زاده طی نامه ای موافقت خود را با بخشودگی جرایم دیرکرد بیمه شخص ثالث به بیمه مرکزی ج.ا.ا اعلام کردند. بر اساس این موافقت، صددرصد جرائم بیمه‌نامه‌های یادشده از روز دوشنبه شانزدهم تیرماه به مدت یک ماه، با این شرط که دارندگان خودروهای مشمول جریمه، در این بازه زمانی نسبت به خرید بیمه‌نامه اقدام کنند بخشوده خواهد شد.

دانشنامه

تعیین ویژگی‌ها و سطوح بیمه درمان تکمیلی و برآورد تمایل به پرداخت مصرف‌کنندگان

تعیین ویژگی‌ها و سطوح بیمه درمان تکمیلی و برآورد تمایل به پرداخت مصرف‌کنندگان

 نسرین حضارمقدم، میترا قنبرزاده، محمد بازیار، محیا عباسی 

0نظر
3بازدید
طراحی مدل درگیری اجتماعی برند بر اساس محتوای تولیدشده توسط کاربران در صنعت بیمه

طراحی مدل درگیری اجتماعی برند بر اساس محتوای تولیدشده توسط کاربران در صنعت بیمه

تحفه قبادی لموکی، زانیار قربانی، علیرضا پیرحیاتی، بهروز بیات 

0نظر
4بازدید
تأثیر نوآوری خدمات بر رضایت مشتریان با نقش میانجی ارزش‌آفرینی و دانش مشتری در صنعت بیمه

تأثیر نوآوری خدمات بر رضایت مشتریان با نقش میانجی ارزش‌آفرینی و دانش مشتری در صنعت بیمه

 بیتا دلبری،  مرتضی رجوعی 

0نظر
2بازدید

کاتالوگ ها و بروشورها

ورود کمان به صنعت بیمه

ورود کمان به صنعت بیمه

اعضای شورای عالی بیمه در جلسه مورخ 1403/02/19 موافقت خود با تاسیس شرکت بیمه هاما به منظور فعالیت در بیمه‌های غیر زندگی اعلام کردند. بیمه هاما با تمرکز بر مفهوم اجتماعی‌سازی بیمه و نوآوری در محصولات و فرآیندها با تکیه بر FMCG Insurance فعالیت خود در صنعت بیمه را آغاز خواهد کرد.

0نظر
2بازدید
ابلاغ فرصت یک ماهه بخشودگی جرایم بیمه‌نامه شخص ثالث

ابلاغ فرصت یک ماهه بخشودگی جرایم بیمه‌نامه شخص ثالث

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر سید علی مدنی‌زاده طی نامه ای موافقت خود را با بخشودگی جرایم دیرکرد بیمه شخص ثالث به بیمه مرکزی ج.ا.ا اعلام کردند. بر اساس این موافقت، صددرصد جرائم بیمه‌نامه‌های یادشده از روز دوشنبه شانزدهم تیرماه به مدت یک ماه، با این شرط که دارندگان خودروهای مشمول جریمه، در این بازه زمانی نسبت به خرید بیمه‌نامه اقدام کنند بخشوده خواهد شد.

0نظر
1بازدید
آمار جدید تعداد خودروهای آسیب‌دیده در جنگ

آمار جدید تعداد خودروهای آسیب‌دیده در جنگ

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، در طول جنگ 12 روزه بیش از ۲ هزار خودرو در سراسر کشور آسیب دیده و برای ارزیابی خسارت به مراکز ارزیابی و پرداخت خسارت مراجعه کرده‌ اند. طبق اعلام رئیس شورای عمومی سندیکای بیمه گران ایران، ارزش ریالی خسارات وارده به این خودروها حدود ۱۵۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

0نظر
6بازدید